Monday, February 10, 2014

Si Kecilku

Alhamdulilah sebesar-besarnya untuk DIA, pemilik segala-galanya. Ini percubaan pertama yang manis. Yang paling berharga adalah bisa duduk bersekali dan menang dengan mereka yang saya kagumi sejak kecil dan sejak mula aktif semula menulis kembali. Walaupun menerima sagu hati untuk Sayembara Penulisan ITBM-PENA-BH, saya sudah bersyukur amat sangat. Mahu tidak, daripada 317 buah manuskrip yang dihantar, manuskrip 'kecil' saya itu dapat 'menyelit' dalam 10 terbaik.

Terimalah sebuah sumbangan kecil saya untuk nuansa sastera tanah air, Kumpulan Puisi Tentang Pertanyaan. Boleh dibeli di laman sesawang ITBM ataupun langsung daripada saya.



Kulit "Tentang Pertanyaan"


Saya di acara penyampaian hadiah Sayembara Penulisan ITBM-PENA-BH di Sri Satria, Putrajaya


Salah sebuah puisi dalam "Tentang Pertanyaan"