Thursday, May 28, 2009

Jom Tambah Koleksi Buku

Ada beberapa pesta buku yang saya rasa perlu diberi highlight sepanjang seminggu dua ini. Antara yang boleh anda kunjungi adalah seperti yang dibawah:


1) Pesta Buku Negeri Sembilan

Kepada peminat buku yang berada di sekitar kawasan Seremban bolehlah datang untuk memeriahkan Pesta Buku Negeri Sembilan seperti dalam butiran dibawah;

Bertempat : Seremban Parade (Berhadapan dengan stesen komuter Seremban)

Tarikh : 27-31 Mei 2009

Masa : 10 pagi-10 malam


Turut sama menjual buku dalam pesta buku ini adalah Ujana Ilmu Sdn Bhd. Kepada anda yang berminat dengan buku-buku langka yang menarik di laman sesawang Ujana Ilmu boleh dapatkan terus tanpa perlu berurusan dalam talian. Ujana Ilmu menjual buku-buku mereka secara langsung disana. Jangan lupa untuk mendapatkannya.



2) Pesta Buku Johor 2009

Sementara itu turut berlangsung kini di selatan tanahair adalah Pesta Buku Johor 2009. Mereka yang berada dikawasan Johor Baharu dan Singapura yang ingin ke Jom Heboh bolehlah datang menyinggah ke Pesta Buku ini dalam perjalanan ke sana. Maklumat pesta buku adalah seperti dibawah;

Bertempat : Danga City Mall

Tarikh : 27 Mei-1 Jun 2009


Masa : 10 pagi-9 malam




3) Read Malaysia 2009

Untuk kita disekitar Lembah Kelang pula, bermula esok akan berlangsung Read Malaysia yang disertai bukan hanya penerbit-penerbit buku malah barangan elektronik dan peralatan sekolah.
Maklumat adalah seperti dibawah;

Bertempat : MIECC, Mines Resort City

Tarikh : 29-7 Jun 2009


Masa : 11pagi-10 malam


Terdapat bas pengantara yang disediakan dari Stesen Komuter Serdang bagi memudahkan anda untuk ke lokasi berkenaan. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman sesawang Read Malaysia 2009.

0 comments: