Saturday, March 01, 2008

Chantek


Saya & Intan, teman sekuliah saya kini

Dalam pada mengejar deadline untuk beberapa presentation, case study, ujian pertengahan semester, lara dan kerja-kerja pembacaan yang semakin bertambah hari ke hari, saya menerima sebuah lagu dari seorang teman "dalam talian". Hati saya teruja dengan pemberian itu kerana beberapa ketika kembali dapat mendengar radio secara konsisten, saya tertarik dengan lagu ini (dendangan Altimet & Adeep (Fabulous Cats) -- Chantek).

Untuk informasi anda, lagu ini adalah lagu asal nyanyian kumpulan Khanitna (sebuah kumpulan dari Indonesia) yang agak terkenal di Malaysia sekitar tahun 90an. Cuma lagu versi baru ini telah ditukar liriknya.

Terima kasih kepada teman saya, ady, kerana pemberian anda. Saya menghargainya!

0 comments: